Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: ocmw leefloon dochter van 18

ocmw leefloon dochter van 18 7 jaren 1 maand geleden #89

• maria
  • maria's Profielfoto
hallo,
Ik heb een vraag, ik ben maria en mama van 5 kids en een lieve stiefdochter.
Mijn echtgenoot en ik zitten met een vraag.
De dochter van mijn man, is in maart 18 geworden, in mei dit jaar verteld ze ons dat ze op kot wil, echter dat is voor ons niet te bekostigen.
Eind mei is ze zonder iets te zeggen weg gegaan van huis en heeft overal verteld dat ze door ons op straat is gezet en dat ik haar stief mama met wie ze een kei goede band had, heeft, haar mishandelde. Ze heeft op het ocmw gezegt dat wij har dus op straat hebben gezet en zij kreeg een leefloon, pas in juli, kregen wij te horen waar ze zat.
Nu is de vraag hoe het zit. Wij betalen haar studie en de kosten, boeken, schoolgerief etc etc, nu wil het ocmw dat wij haar leefloon betalen, maar we moeten nog op gesprek om ons verhaal te doen. Dochter dwingt door liegen dat bwe tegen het ocmw moeten zeggen dat wij haar op straat hebben gezet, mijn man weigert dit. Wat kunnen wij doen, en weet iemand dat wanneer het kind zelf vertekt van huis of wij ook nog moeten betalen.
Wie kan ons meer info geven? 4 sept 2012 moeten we naar het ocmw. groetjes maria
  • Pagina:
  • 1
Moderators: lucvdrBE
Tijd voor maken pagina: 0.110 seconden

Nieuws

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws doe je hier ...
Lees meer ...

Forum

U heeft een vraag? U wil een antwoord? Of u heeft een antwoord op een vraag? Bezoek het forum, toegankelijk voor iedereen.

Bemiddelaars in je buurt

Op zoek naar een bemiddelaar in uw regio? Selecteer: Antwerpen, Limburg, Hoofdstedelijk Gewest Brussel, Oost-VlaanderenVlaams-BrabantWest-Vlaanderen.

Kalender

Een overzicht van alle ingezonden en eigen activiteiten.
Lees meer

aia
Bemiddeling vzw maakt deel uit vanthe Association for International Arbitration (AIA)
x

Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen, stemt u in met het gebruik ervan. Meer informatie, klik hier.