Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Scheidingsovereenkomst

Scheidingsovereenkomst 7 jaren 3 maanden geleden #66

• Spiessens
  • Spiessens's Profielfoto
Mijn echtgenoot en ik zijn aan het scheiden met onderlinge toestemming. Ons verzoekschrift en overeenkomst met alle nodige attesten is in april aangetekend toegestuurd geweest naar de rechtbank van eerste aanleg te Gent. Het is nu reeds juli en we hebben echter nog steeds geen bericht ontvangen om voor de rechtbank te verschijnen.
Kan het dat dit zo lang duurt en hoe komt dat? Normaal gezien is dat toch na een maand. Het bewijs van aangetekend versturen heb ik in mijn bezit.

In afwachting van uw antwoord,
dank ik u bij voorbaat

Re:Scheidingsovereenkomst 7 jaren 2 maanden geleden #72

• Ingrid Larik (Flexvia)
  • Ingrid Larik (Flexvia)'s Profielfoto
Als je de nodige documenten hebt binnengebracht, zal de eerste verschijning vanaf 1 maand na de indiening van de akte gebeuren. Hou er rekening mee dat de rechtbanken op een lager pitje draaien omwille van de vakantieperiode. Ze zijn niet gesloten maar dringende zaken krijgen voorrang.

Misschien eens bellen naar de griffie van de rechtbank voor een stand van zaken ?
  • Pagina:
  • 1
Moderators: flexvia, rene.kumpen, lucvdrBE
Tijd voor maken pagina: 0.108 seconden

Nieuws

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws doe je hier ...
Lees meer ...

Forum

U heeft een vraag? U wil een antwoord? Of u heeft een antwoord op een vraag? Bezoek het forum, toegankelijk voor iedereen.

Bemiddelaars in je buurt

Op zoek naar een bemiddelaar in uw regio? Selecteer: Antwerpen, Limburg, Hoofdstedelijk Gewest Brussel, Oost-VlaanderenVlaams-BrabantWest-Vlaanderen.

Kalender

Een overzicht van alle ingezonden en eigen activiteiten.
Lees meer

aia
Bemiddeling vzw maakt deel uit vanthe Association for International Arbitration (AIA)
x

Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen, stemt u in met het gebruik ervan. Meer informatie, klik hier.