Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: hopeloze ex

hopeloze ex 7 jaren 9 maanden geleden #60

• vandewalle koen
  • vandewalle koen's Profielfoto
Ik ben al bijna 14 jaar gescheiden van mijn ex en heb 4 kinderen,de gewoonlijke pesterijen ; kinderen niet meekrijgen op bezoekdag en opstokerijen waren in het begin nog maar een peulschil!De scheiding zelf verliep heel vlot maar de afhandeling(vereffening verdeling en de alimentatie) achteraf bleek een hel! Er is nog altijd geen akkoord voor de vereffening en mijn ex jaagt zonder bewijs de kosten voor de kinderen de hoogte in.Tot grote vreugde van mijn ex speelt mijn advocaat in haar voordeel, voor mij volledig onverantwoord. Ikzelf ben sinds 14 jaar gellukig bij iemand anders en voor haar is dit ook een hel, de rechter betrekt haar bij alle finaciele zaken maar toch heeft zij geen enkel zeggenschap. Wij zijn getrouwd met een huwelijks contract maar dat blijkt voor de tegenpartij een opgezet spel.Ik moet mijn huidige vrouw toch niet laten opdraaien voor mijn gemaakte fouten?Soms weet ik er echter geen raad meer mee, u wel?
  • Pagina:
  • 1
Moderators: flexvia, rene.kumpen, lucvdrBE
Tijd voor maken pagina: 0.121 seconden

Nieuws

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws doe je hier ...
Lees meer ...

Forum

U heeft een vraag? U wil een antwoord? Of u heeft een antwoord op een vraag? Bezoek het forum, toegankelijk voor iedereen.

Bemiddelaars in je buurt

Op zoek naar een bemiddelaar in uw regio? Selecteer: Antwerpen, Limburg, Hoofdstedelijk Gewest Brussel, Oost-VlaanderenVlaams-BrabantWest-Vlaanderen.

Kalender

Een overzicht van alle ingezonden en eigen activiteiten.
Lees meer

aia
Bemiddeling vzw maakt deel uit vanthe Association for International Arbitration (AIA)
x

Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen, stemt u in met het gebruik ervan. Meer informatie, klik hier.