Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Aanvraag stageplaats

Aanvraag stageplaats 8 jaren 11 maanden geleden #35

• Yoni Vandenborne
  • Yoni Vandenborne's Profielfoto
Beste

Ik ben studente en volg mijn laatste jaar Humane Wetenschappen aan het P.I. Sint-Godelieve te Antwerpen. Uiteraard hoort hier ook een eindwerk bij. Als onderwerp koos ik echtscheidingen en de gevolgen voor de ouders en het kind. Voor ons eindwerk moeten wij twee inleefdagen doen die aansluiten bij ons onderwerp.

Zo’n inleefdag houdt in dat we moeten bestuderen hoe jullie werken, het zou een soort van praktijk moeten zijn over je eindwerk. De school heeft hiervoor twee dagen vrijgemaakt, nl. woensdag 23 en donderdag 24 maart 2011, natuurlijk kan dit eventueel ook op twee andere dagen (Week en/of weekend). Dit onderwerp interesseert mij zeer hard aangezien mij ouders reeds elf jaar gescheiden zijn en ik toen te klein was om alles goed te beseffen.

Ik hoop twee dagen bij een echtscheidingsbemiddelaar of een advocaat te kunnen doorbrengen.

Onderaan vermeld ik nog even de gegevens van mij en mijn school indien u mij kan helpen.

Met vriendelijke groeten
Yoni Vandenborne

Yoni Vandenborne
Boomsestraat 369
2845 Niel
0472 854744
Dit e-mail adres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

P.I. Sint-Godelieve
Brialmontlei 45
2018 Antwerpen
03 286 4140

Re:Aanvraag stageplaats 8 jaren 11 maanden geleden #36

• yoni.vandenborne@hotmail.com
  • yoni.vandenborne@hotmail.com's Profielfoto
Geachte juffrouw,
Beste Yoni,

Voor uw stageplaats lijkt het me een goed idee dat u contact neemt met erkende bemiddelaars in familiezaken.
Daarvoor verwijs ik u door naar de lijst van erkende bemiddelaars van het Ministerie van Justitie: www.juridat.be/bemiddeling/ en daarin te kiezen voor "familiezaken" als interventiegebied, bijvoorbeeld in regio Antwerpen (om u te veel verplaatsingskosten te besparen).

Succes!

Met vriendelijke groeten,
Frans Van Ham
Ten behoeve van Bemiddeling vzw
  • Pagina:
  • 1
Moderators: flexvia, rene.kumpen, lucvdrBE
Tijd voor maken pagina: 0.137 seconden

Nieuws

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws doe je hier ...
Lees meer ...

Forum

U heeft een vraag? U wil een antwoord? Of u heeft een antwoord op een vraag? Bezoek het forum, toegankelijk voor iedereen.

Bemiddelaars in je buurt

Op zoek naar een bemiddelaar in uw regio? Selecteer: Antwerpen, Limburg, Hoofdstedelijk Gewest Brussel, Oost-VlaanderenVlaams-BrabantWest-Vlaanderen.

Kalender

Een overzicht van alle ingezonden en eigen activiteiten.
Lees meer

aia
Bemiddeling vzw maakt deel uit vanthe Association for International Arbitration (AIA)
x

Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen, stemt u in met het gebruik ervan. Meer informatie, klik hier.