Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: uit elkaar gegroeid

uit elkaar gegroeid 9 jaren 6 maanden geleden #19

• rudy br
  • rudy br's Profielfoto
Zijn sedert enkele jaren volledig uit elkaar gegroeid Kan ik het huis verlaten het is reeds afbetaald Mijn vrouw gaat wel ingeschreven werken maar ik weet niet hoeveel zij verdient moet ik allimentatie betalen als zij in de ouderlijke woning blijft wonen Mijn zoon is 25 jaar en woont ook nog in het huis deze gaat half time werken

Re:uit elkaar gegroeid 8 jaren 4 maanden geleden #51

• Veerle Beel
  • Veerle Beel's Profielfoto
Ben journaliste voor De Standaard en verzamel verhalen over echtscheiding voor reeks in de krant. Uw verhaal interesseert me: scheiden op niet meer piepjonge leeftijd. Mailt u mij eens als ik u mag contacteren? Dit e-mail adres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
  • Pagina:
  • 1
Moderators: flexvia, rene.kumpen, lucvdrBE
Tijd voor maken pagina: 0.105 seconden

Nieuws

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws doe je hier ...
Lees meer ...

Forum

U heeft een vraag? U wil een antwoord? Of u heeft een antwoord op een vraag? Bezoek het forum, toegankelijk voor iedereen.

Bemiddelaars in je buurt

Op zoek naar een bemiddelaar in uw regio? Selecteer: Antwerpen, Limburg, Hoofdstedelijk Gewest Brussel, Oost-VlaanderenVlaams-BrabantWest-Vlaanderen.

Kalender

Een overzicht van alle ingezonden en eigen activiteiten.
Lees meer

aia
Bemiddeling vzw maakt deel uit vanthe Association for International Arbitration (AIA)
x

Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen, stemt u in met het gebruik ervan. Meer informatie, klik hier.