Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: burenconflict

burenconflict 9 jaren 8 maanden geleden #17

• zebra74
  • zebra74's Profielfoto
Hallo,
Ik ben op deze site terecht gekomen door wat "te googlen" omdat ik mijn ouders wil helpen.
Zij zijn sinds juni 2009 verhuist naar een appartement. Ze hadden huisbaas en bewoners duidelijk gemaakt dat ze 5 kleinkinderen. Niemand had er een probleem mee.
Mijn jongste zoontje van 22 maanden, kwam op een keer het appartement binnen en riep al op zijn opa. Het klonk verschrikkelijk luid. Mijn ouders hun bovenbuur riep van het 3de naar het gelijkvloers dat het stiller moest zijn.
Paar dagen later komt mijn moeder de buurman tegen in de garage, ze spreekt hem erover aan en zij wordt uitgemaakt voor "stom wijf" en ze kreeg de middelvinger.
2 weken geleden, verlaat ze het appartement. Hun bovenbuur was de hal en trap aan het kuisen, alles kletsnat. Het was al een tijdje geleden, dus mijn moeder laat die blijken.
Zij wordt aangepakt door de buurman. Hij neemt haar vast, dreigt met het gebaar de vinger over de keel, en zegt dat hij hun nog wel zal hebben????
Mijn moeder laat de volgende dag een PV maken bij de politie.
Vandaag krijgt mijn moeder een brief van hun advocaat met de melding "Clienten delen mij mede dat u hen op een verbaal agressieve wijze lastig valt en daarbij dreigementen uit"?????
Dit hebben mijn ouders niet verdiend...
Wie heeft er tips, mijn ouders willen zich niet laten wegjagen uit hun appartement.
We hebben al aan de huisbaas gevraagd voor een gesprek tussen hun beide, tot hiertoe nog geen reactie.
bedankt
Zebra

Re:burenconflict 9 jaren 6 maanden geleden #21

• Natalie Troch burenbemiddeling Gent
  • Natalie Troch burenbemiddeling Gent's Profielfoto
Beste,

Indien uw ouders in Gent wonen kunnen zij steeds beroep doen op burenbemiddeling Gent van de Dienst Lokale Preventie en Veiligheid (Stadsdienst). Momenteel zit het project in de startfase en worden er reeds een beperkt aantal cases opgenomen. Vanaf juni kunnen we alle klachten in behandeling nemen.

Ook in Antwerpen, Vlaams Brabant en Sint-Truiden zijn er burenbemiddelaars.

Indien u nog vragen heeft mag u mij steeds contacteren Dit e-mail adres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. of 09/266.82.17

mvg
Natalie Troch
Coördinator Burenbemiddeling Gent
  • Pagina:
  • 1
Moderators: flexvia, rene.kumpen, lucvdrBE
Tijd voor maken pagina: 0.112 seconden

Nieuws

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws doe je hier ...
Lees meer ...

Forum

U heeft een vraag? U wil een antwoord? Of u heeft een antwoord op een vraag? Bezoek het forum, toegankelijk voor iedereen.

Bemiddelaars in je buurt

Op zoek naar een bemiddelaar in uw regio? Selecteer: Antwerpen, Limburg, Hoofdstedelijk Gewest Brussel, Oost-VlaanderenVlaams-BrabantWest-Vlaanderen.

Kalender

Een overzicht van alle ingezonden en eigen activiteiten.
Lees meer

aia
Bemiddeling vzw maakt deel uit vanthe Association for International Arbitration (AIA)
x

Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen, stemt u in met het gebruik ervan. Meer informatie, klik hier.