Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Antwoord discussie: Bemiddeling: Op zoek naar een observatieplaats

Echte naam
Onderwerp
Forumcode
Bericht
Vergroot /  Verklein
Bijlagen
Typ hier de code in

Discussiegeschiedenis van : Bemiddeling: Op zoek naar een observatieplaats

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)
4 jaren 11 maanden geleden
Notice: Undefined property: KunenaViewTopic::$replycount in /home/bemiddel/public_html/components/com_kunena/template/blue_eagle/html/topic/edit_history.php on line 34

Eveline Kinet

's Profielfoto

Beste Bemiddelaar,

Dit jaar volg ik de opleiding ‘Bemiddeling’ en ‘Bemiddeling in familiezaken’ aan de UGent in samenwerking met VCOK.

Het is in het kader van deze opleiding dat ik op dit Forum iets post.

Ik ben Eveline, 35 jaar en woonachtig in het Waasland.

De opleiding volg ik uit persoonlijke interesse en naar aanleiding van een eventuele job-heroriëntering.

Daar het me enorm boeit en ik heel veel praktijk ervaring wil opdoen, ben ik op zoek naar iemand en/of een instantie die me hierbij kan en wil helpen.
Op dit moment gaat mijn interesse uit naar het bijwonen van bemiddelingen om zo door observatie heel praktijkgericht te kunnen bijleren.
Het is eveneens de bedoeling dat ik in het kader van deze opleiding een Werkstuk maak en zou hiervoor heel graag een casus uit de praktijk gebruiken.

Indien er interesse is, of u hebt tips voor mij, kan u mij steeds contacteren via onderstaand email-adres.

Vriendelijke groeten,

Eveline Kinet
Email: Dit e-mail adres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
Tijd voor maken pagina: 0.096 seconden

Nieuws

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws doe je hier ...
Lees meer ...

Forum

U heeft een vraag? U wil een antwoord? Of u heeft een antwoord op een vraag? Bezoek het forum, toegankelijk voor iedereen.

Bemiddelaars in je buurt

Op zoek naar een bemiddelaar in uw regio? Selecteer: Antwerpen, Limburg, Hoofdstedelijk Gewest Brussel, Oost-VlaanderenVlaams-BrabantWest-Vlaanderen.

Kalender

Een overzicht van alle ingezonden en eigen activiteiten.
Lees meer

aia
Bemiddeling vzw maakt deel uit vanthe Association for International Arbitration (AIA)
x

Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen, stemt u in met het gebruik ervan. Meer informatie, klik hier.